Klachtenregeling

Klachtenregeling

Ondanks onze inspanningen kan het toch zo zijn dat u niet tevreden bent. U kunt uw klacht als eerste het beste bespreken met de betrokken behandelaar. Indien u er samen niet uitkomt, dan kunt u contact opnemen met een klachtenfunctionaris van de NVGzP. Zowel Renate als Maurits zijn aangesloten bij deze beroepsvereniging.

Via onderstaande link kunt u bij de klachtenregeling van de desbetreffende beroepsvereniging komen, inclusief contactgegevens van de klachtenfunctionaris en geschillencommissie.

https://www.nvgzp.nl/over-nvgzp/nvgzp-klachtenregeling/

1. Aanmelden

Schrijf je in via het aanmeldformulier op de website. Je kan altijd eerst contact met ons opnemen om samen in te schatten of wij iets voor je kunnen betekenen.

2. Intakegesprek

Tijdens 2 intakegesprekken wordt bepaald wat je nodig hebt. Dit is uiteraard afhankelijk van de hulpvraag en complexiteit van je situatie.

3. Behandelplan

Na de intake volgt een conclusie en diagnose en stellen we de doelen voor behandeling samen op.
We maken dan gezamenlijk een behandelplan en starten direct met de behandeling.

4. Behandeling

We richten ons voornamelijk op de behandeling van klachten waarbij mensen nog voldoende in staat zijn zelfstandig te functioneren, maar door een bepaalde psychische klacht beperkt worden in hun dagelijkse doen en laten.

1. Aanmelden

Schrijf je in via het aanmeldformulier op de website. Je kan altijd eerst contact met ons opnemen om samen in te schatten of wij iets voor je kunnen betekenen.

2. Intakegesprek

Tijdens 2 intakegesprekken wordt bepaald wat je nodig hebt. Dit is uiteraard afhankelijk van de hulpvraag en complexiteit van je situatie.

3. Behandelplan

Na de intake volgt een conclusie en diagnose en stellen we de doelen voor behandeling samen op.
We maken dan gezamenlijk een behandelplan en starten direct met de behandeling.

4. Behandeling

We richten ons voornamelijk op de behandeling van klachten waarbij mensen nog voldoende in staat zijn zelfstandig te functioneren, maar door een bepaalde psychische klacht beperkt worden in hun dagelijkse doen en laten.

Samenwerkingen & Partners

waar we trots op zijn

Telefonisch contact?

Maandag – vrijdag | 08.00 – 17.30
085 48 44 097

Vragen?

Stuur je vraag naar info@timpsychologie.nl

Mijn vergoeding?

Ervaringen met  TiM Psychologie

“Snelle behandeling, goed mijn verhaal kunnen vertellen, en de juiste richtlijnen meegegeven. Altijd goed bereikbaar en nooit iets teveel met vragen. Heel erg tevreden met de behandeling.”

Behandeling

“Behandeling gekregen voor paniek en angstklachten. Na 7 behandelingen bij Maurits al bijna een jaar klachten vrij. Door de vele praktische handvaten, oefeningen en tips. Hij is heel praktisch en totaal niet zweverig. Ik voel mij eindelijk begrepen en nog steeds veel baat bij deze behandeling. Bedankt Maurits!”

Behandeling

“Ik vond het erg fijn dat je alles op je eigen manier en tempo kan doen en hierbij de juiste handvaten heb gekregen. Het heeft me zeker goed gedaan!”

Behandeling